ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Szolgáltató által nyújtott ciklus- és életmódfókuszú szolgáltatások igénybevételének feltételeit, a szerződő felek jogait és kötelezettségeit.
1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Szolgáltató neve: Nagyné Gyenge Renáta Margit ev.
Szolgáltató székhelye: 2016 Leányfalu, Móricz Zsigmond út 232
Telefonszáma: 06-20/954-2466
Adószáma: 67146154-1-33
E-mail címe: info@nagyrenieletmod.hu
Weboldala: nagyrenieletmod.hu
2. A SZERZŐDÉS TÁRGYA
2.1. Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződésekkel a Szolgáltató kötelezettséget vállal a jelen ÁSZF-ben szabályozott ciklusszinkron és egészséges életmód fókuszú szolgáltatások nyújtására. Szolgáltató kijelenti, hogy birtokában van mindannak a szaktudásnak, gyakorlatnak és tapasztalatnak, amely a szolgáltatások magas minőségben történő ellátásához szükségesek.
2.3. A szolgáltatás nyelve: magyar
2.4. A szolgáltatások mindenkori ára az Szolgáltató nyilvános platformjain közzétett mindenkori ár (pl. weboldal, social média felületek). A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az árakat bármikor módosítsa, továbbá, hogy egyedi árajánlatot adjon.
2.5. Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a rendelési adatok bizonyítják), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségein áll rendelkezésre a Szolgáltató.
2.6. A Szolgáltatót a Felhasználó/Ügyfél által a weboldalon vagy máshol (egyéb formokon, social média platformon keresztül) tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3. SZERZŐDŐ FELEK
Szolgáltató: Jelen ÁSZF-ben foglalt szolgáltatások nyújtására kötelezett
Ügyfél: Az a nagykorú, vagy 14. életévét betöltött kiskorú természetes személy, aki a szolgáltatást igénybe veszi. Korlátozottan cselekvőképes kiskorú (14-18 éves korig) a szerződés megkötéséhez a törvényes képviselő beleegyezése szükséges. Cselekvőképtelen kiskorú (14 év alatt) a szerződés a törvényes képviselővel jön létre.
4. SZOLGÁLTATÁSOK
4.1. Elérhető szolgáltatások
HORMONEGYENSÚLY KONZULTÁCIÓ
CIKLUSSZINKRON MENTORPROGRAM
CIKLUSSSZINKRON TANFOLYAM
EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK: E-book, előadások, workshopok, digitális anyagok
A Szolgáltató kijelenti, hogy tevékenysége nem tartozik a 2013. évi LXXVII., a Felnőttképzésről szóló törvény hatálya alá
4.2. A megjelenített szolgáltatások a weboldalról feltüntetett módon rendelhetők meg. A szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, bruttó árak (tehát tartalmazzák a törvényben előírt áfát, illetve, ha a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő összegek).
4.3. A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását.
4.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.5. Az olyan szolgáltatások esetén, amelyek a weboldalról közvetlenül rendelhetőek meg, hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató nem köteles a megrendelést ezen az áron visszaigazolni, hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására és felajánlhatja a helyes, valós áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében Felhasználónak joga van
- nem elfogadni a módosított ajánlatot, lemondani megrendelést.
- megrendelését fenntartani a helyes áron.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.
Hibás árnak minősül a
- 0 Ft-os,
- 1 Ft-os, illetve
- az az akciós ár, amely nem felel meg a feltüntetett kedvezmény százalékos mértékének az eredeti árhoz képest. Például, ha egy termék eredeti ára 10.000 Ft, és 50%-os kedvezmény van rá érvényben, akkor a helyes akciós ár 5.000 Ft lenne. Hibás árnak számít, ha ehelyett 1.000 Ft vagy 2.000 Ft jelenik meg.
5. HORMONEGYENSÚLY KONZULTÁCIÓ ÉS CIKLUSSZINKRON MENTORPROGRAM
Konzultáció: 90 perces, egyénre szabott, a hormonegyensúly megteremtését természetes módszerekkel célzó tanácsadás
Mentorprogram: 4+4 alkalomból álló, folyamatos támogatást és teljeskörű életmódtanácsadást magában foglaló, ciklusszinkron fókuszú program
- SZERZŐDÉSKÖTÉS
- a) A Megrendelő a Szolgáltató honlapján (kivételesen a Szolgáltató által megküldött Google Űrlapon) elérhető online űrlap kitöltésével jelzi szándékát a szolgáltatás igénybevételére. Az űrlap kitöltésekor a Megrendelő köteles megismerni a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF) és Adatkezelési Tájékoztatóját, és nyilatkozni, hogy a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban fennálló jogaival és kötelezettségeivel tisztában van.
- b) Az űrlap beérkezését követően a Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolást küld, amely tartalmazza a szolgáltatás díjára és annak teljesítésére vonatkozó utalási adatokat.
- c) A szerződés a Szolgáltató és a Megrendelő között akkor jön létre, amikor a Megrendelő a szolgáltatási díjat a Szolgáltató bankszámlájára hiánytalanul átutalja. A díj jóváírása a szerződés hatálybalépésének időpontja.
- d) A szolgáltatási díj beérkezését követően a Szolgáltató elektronikus úton megküldi a számlát, valamint a szolgáltatás előkészítéséhez szükséges kérdőíveket és egyéb tájékoztató anyagokat.
- f) A konzultáció időpontjának egyeztetésére azt követően kerül sor, hogy a Megrendelő minden szükséges dokumentumot hiánytalanul rendelkezésre bocsátott, és a Szolgáltató ezeket feldolgozta, a konzultációra felkészült.
- DÍJFIZETÉS
- A szolgáltatás díját az Ügyfél a következő módon egyenlítheti ki:
- Előre utalással a Szolgáltató által kiállított számla alapján, a számlán megadott bankszámlaszámra, valutában, közleményben a számla sorszámával.
- A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatás nyújtását csak a teljes összeg beérkezése után kezdje meg. Amennyiben az Ügyfél a díjat határidőn belül nem teljesíti, a Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni vagy a szolgáltatást felfüggeszteni.
- IDŐEGYEZTETÉS, IDŐPONT MÓDOSÍTÁSA, HATÁRIDŐ
- A szerződéskötést követően a felek írásban vagy szóban egyeztetik a konzultáció időpontját. A Szolgáltató köteles az Ügyfél preferenciáit figyelembe véve a lehető legkorábbra, de legfeljebb 90 napon belül időpontot biztosítani. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, amennyiben a konzultáció az Ügyfél érdekkörében felmerült okból vagy vis maior (pl. Szolgáltató váratlan tartós megbetegedése, háború, stb) körülmény miatt a 90 napos határidőt követően kerül megtartásra.
- Az Ügyfél egy alkalommal bármikor élhet időpontmódosítással, azonban:
Amennyiben az Ügyfél a konzultációs időpontot megelőző 24 órán belül módosítja az időpontot, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díjának 50%-át költségtérítésként felszámítani.
b. 24 órán túli módosítás esetén az időpont áthelyezése díjmentes. - A megvásárolt konzultációs alkalom a szolgáltatási díj Szolgáltató bankszámláján történő jóváírásának napjától számított 90 (kilencven) naptári napon belül használható fel. A 90 napos határidő elteltét követően a Megrendelő a konzultációs alkalomra való jogosultságát automatikusan elveszíti, és annak igénybevételére a továbbiakban nincs lehetősége. A 90 napos határidő automatikusan meghosszabbodik azon időtartammal, amely alatt a Szolgáltató vagy a Megrendelő igazolható, elháríthatatlan okból nem volt képes a konzultáción részt venni (ideértve különösen, de nem kizárólagosan: kórházi kezelés, egészségügyi vészhelyzet, vis maior esemény). Az ilyen körülményről a felek kötelesek egymást haladéktalanul tájékoztatni, és azt megfelelő módon (pl. orvosi igazolással) alátámasztani.
- FELELŐSSÉG
- Az Ügyfél kizárólag saját felelősségére veszi igénybe a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás nem helyettesíti az orvosi, dietetikai vagy egyéb egészségügyi szakértői kivizsgálást.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen következményért, amely abból ered, hogy az Ügyfél elmulasztott orvosi vagy dietetikai tanácsot kérni, vagy valótlan, hiányos, illetve félrevezető információkat adott az egészségi állapotáról.
- A Szolgáltató kizárja a felelősségét minden olyan következmény esetében, amely akkor következik be, ha az Ügyfél:
- a Szolgáltató által adott figyelmeztetéseket, tanácsokat, illetve tiltásokat figyelmen kívül hagyja;
- nem tájékoztatja a Szolgáltatót a fizikai vagy egészségügyi állapotát érintő fontos tényezőkről;
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató indokolt esetben – például a valótlan vagy hiányos tájékoztatásból eredő kockázat miatt – jogosult a szolgáltatás nyújtását azonnali hatállyal felfüggeszteni. Amennyiben az Ügyfél cselekedetei miatt kár éri a Szolgáltatót, az Ügyfél köteles az ebből eredő károkat megtéríteni.
- A Szolgáltató által adott tanácsok betartását a Szolgáltatónak nincs lehetősége ellenőrizni, így az elmaradt eredmények és/vagy egyéb következményekért felelősségre nem vonható, a szolgáltatás díja vissza nem igényelhető.
- A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE, ELÁLLÁS, FELMONDÁS, VISSZATÉRÍTÉS
- A szerződés megszűnik
- Bármely fél halálával/megszűnésével
- Felek közös megegyezésével
- A konzultáció végén.
- Azonnali hatállyal történő felmondás esetén, amennyiben bármely fél súlyosan megszegi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat
- A Szolgáltató jogosult azonnali hatállyal felmondani a szerződést, amennyiben az Ügyfél etikátlan vagy tiszteletlen magatartást tanúsít, illetve, ha a szolgáltatás folytatása az Ügyfél egészségére nézve kockázatos lenne, továbbá ha az Ügyfél felszólítás ellenére sem téríti meg a szolgáltatás díját.
- Az Ügyfél a szolgáltatás összegének befizetéséig jogosult elállni a szerződéstől. A befizetés után elállásra és rendes felmondásra nincs lehetőség, tekintettel arra, hogy a szolgáltatás nyújtása előzetes felkészülést igényel.
- Visszatérítés semmilyen módon és indokból nem lehetséges, így nem jár visszatérítés különösen annak az Ügyfélnek, aki
- az egyeztetett időponton nem jelenik meg, időpontmódosítást nem igényelt
- az áthelyezett időponton nem jelenik meg
- a szolgáltatást nem kívánja igénybe venni
6. FIZETŐS WORKSHOPOK, ELŐADÁSOK
A Szolgáltató által tartott fizetős workshopok a szolgáltatásokhoz kapcsolódó témakörben.
6.1. FIZETÉSI ÉS RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
- A workshop/előadás díja teljes egészében előre fizetendő.
- A jelentkezést követően a Szolgáltató díjbekérőt állít ki, a jelentkezés a Szolgáltató fizetési számláján történő jóváírással válik véglegessé, a felek között az erre vonatkozó szerződés ebben az időpontban tekinthető megkötöttnek (továbbiakban: véglegesített jelentkezés).
6.2. LEMONDÁSRA VONATKOZÓ SPECIÁLIS SZABÁLYOK, VISSZALÉPÉS
- A workshopra/előadásra történő jelentkezés a díjbekérő kiegyenlítéséig visszamondható. A díjbekérő kiegyenlítését követően azonban a jelentkezés véglegesnek minősül, és lemondásra, illetve a részvételi díj visszatérítésére nincs mód.
- A Szolgáltató a workshopot megelőző 72 órás időtartam előtt más időpontra módosíthatja, vagy lemondhatja azzal, hogy köteles új időpontot felajánlani 90 napon belüli időtartamra. Amennyiben az Ügyfél számára a felajánlott időpont, vagy időpontok nem megfelelőek, véglegesített jelentkezés esetén a már megtérített díjnak megfelelő összegű vouchert ad a Szolgáltató.
6.3. FELELŐSSÉG
- A workshopon történő részvétel kizárólag az Ügyfél saját felelősségére történik.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a workshopokon átadott információk, ismeretek és technikák alkalmazása saját belátás szerint és kockázatra történik, és azok semmilyen körülmények között nem helyettesítik az egészségügyi szakemberek által nyújtott személyes tanácsadást vagy kezelést.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ügyfél egészségi állapotából, képességeiből, vagy a Szolgáltató által adott utasítások figyelmen kívül hagyásából eredő károkért, sérülésekért.
- A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a workshop/előadás biztonságosan és zavartalanul kerüljön lebonyolításra, azonban a helyszínen esetlegesen bekövetkező balesetekért vagy egyéb következményekért kizárólag az Ügyfél felelős.
- Online workshop vagy előadás esetén a Szolgáltató mindennemű felelőssége kizárt, amennyiben az Ügyfél technológiai-felszerelés (laptop, telefon, kamera, mikrofon stb.) hiánya vagy nem megfelelő minősége, típusa okozza a hibás teljesítést vagy az ellenhetetlenülést. Az Ügyfél a workshop/előadás előtt köteles gondoskodni az ilyen felszerelésekről, továbbá előzetesen ellenőrizni azok hibátlan működését vagy gondoskodni olyan személy jelenlétéről, aki képes segítséget nyújtani a felszerelések használatában és képes azt beüzemelni.
6.4. VISSZATÉRÍTÉS
- A véglegesített jelentkezés (azaz a díjbekérő összegének kiegyenlítése) után visszatérítés semmilyen módon és indokkal nem igényelhető.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a szerződést rendes felmondással nem szüntetheti meg, amennyiben a workshopon önhibájából nem vesz részt, a részvételi díjat elveszíti.
- A Szolgáltató a már véglegesített jelentkezés díját kizárólag abban az esetben téríti vissza, ha a workshop a Szolgáltató érdekkörében felmerül okból a workshop törlésre kerül, és 90 napon belül a Szolgáltató nem tud újabb időpontot biztosítani.
6.5. A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
- A szerződés megszűnik
- Bármely fél halálával/megszűnésével
- Felek közös megegyezésével
- A workshop napján (tekintet nélkül arra, hogy az Ügyfél a workshopon megjelent-e)
- Azonnali hatállyal történő felmondás esetén, amennyiben bármely fél súlyosan megszegi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat
7. CILKUSSZINKRON TANFOLYAM, DIGITÁLIS TERMÉKEK
A Szolgáltató által kínált digitális termékeket (tanfolyam vagy egyéb díjköteles kiadvány) a weboldalról lehetséges megvásárolni és/vagy letölteni. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a kiadványokat/tanfolyami anyagot csak bizonyos időszakokban tegye elérhetővé, vagy azok tartalmát bármikor megváltoztassa.
7.1. SZERZŐDÉSKÖTÉS ÉS MEGRENDELÉS MENETE
- a) A Megrendelő a Szolgáltató honlapján (kivételesen a Szolgáltató által megküldött Google Űrlapon) elérhető online űrlap kitöltésével jelzi szándékát a szolgáltatás igénybevételére. Az űrlap kitöltésekor a Megrendelő köteles megismerni a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF) és Adatkezelési Tájékoztatóját, és nyilatkozni, hogy a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban fennálló jogaival és kötelezettségeivel tisztában van.
- b) Az űrlap beérkezését követően a Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolást küld, amely tartalmazza a szolgáltatás díjára és annak teljesítésére vonatkozó utalási adatokat.
- c) A szerződés a Szolgáltató és a Megrendelő között akkor jön létre, amikor a Megrendelő a szolgáltatási díjat a Szolgáltató bankszámlájára hiánytalanul átutalja. A díj jóváírása a szerződés hatálybalépésének időpontja.
- d) A szolgáltatási díj beérkezését követően a Szolgáltató elektronikus úton megküldi a számlát, valamint a Megrendelőt automatikusan regisztrálja a tanfolyami anyagokhoz való hozzáférést biztosító rendszerbe.
- e) A tanfolyam lebonyolítása során a Megrendelő hetente egy alkalommal, előre ütemezett módon e-mailben kapja meg az adott hét tananyagát, amely magában foglalja az adott hétre vonatkozó PDF formátumú tananyagot és videós tartalmat is.
- f) A tanfolyami anyagokhoz való hozzáférés a Megrendelő e-mail címére érkező üzeneteken keresztül történik, a Szolgáltató által alkalmazott automatizált rendszer segítségével.
7.2. FIZETÉSI INFORMÁCIÓK, TECHNIKAI ELAKADÁS
- A Pénztár oldalon a szükséges adatok megadása mellett kiválasztható a fizetési mód:
- Online bankkártyával a Stripe biztonságos fizetési rendszerén keresztül
- Közvetlen banki átutalással
Amennyiben az Ügyfél a megvásárolt anyaghoz nem fér hozzá, vagy egyéb technikai elakadása van, a info@nagyrenieletmod.hu email címen veheti fel a Szolgáltatóval a kapcsolatot.
7.3. ELÁLLÁS, VISSZATÉRÍTÉS
- Az online megvásárolt digitális termékek árát semmilyen okból nem áll a Szolgáltató módjában visszatéríteni, azoktól az elállás nem lehetséges a termékek jellegéből kifolyólag.
- Az Ügyfél elfogadja, hogy az online megvásárolt letölthető tartalmak vagy megrendelt egyedi termék esetében a Szolgáltató kizárja a 14 napos elállási jogot, tekintettel a 2011/83/EU irányelv 16. cikkében foglalt kivételekre:
- A szerződés letölthető digitális tartalomra vonatkozik (pl. szoftverek, e-könyvek), ha a letöltés megkezdődött a fogyasztó beleegyezésével. Jelen ÁSZF elfogadása a fogyasztó beleegyezésének minősül.
- Személyre szabott vagy egyedi termékekre vonatkozik, mivel ezek kifejezetten a fogyasztó igényei szerint készültek.
7.4. FELELŐSSÉG
- A Szolgáltató felelőssége kizárt minden olyan javaslat, ajánlás vagy tartalom tekintetében, amely nem egyértelműen személyes, egyéni konzultáció keretében hangzott el, hanem az online tanfolyam általános tananyagai, videói, írásos dokumentumai vagy automatizált rendszeren keresztül küldött anyagai részét képezik.
- A tanfolyam során átadott információk kizárólag általános ismeretterjesztő és edukációs célt szolgálnak, azok nem minősülnek orvosi, egészségügyi, nőgyógyászati vagy pszichológiai szakvéleménynek, diagnózisnak vagy terápiás javaslatnak. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a tanfolyami anyagok alkalmazása kizárólag saját felelősségére történik, és egyéni egészségügyi kérdések esetén mindig szakorvosi konzultáció javasolt.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget az anyagok helytelen értelmezéséből, alkalmazásából, vagy az egyéni körülmények figyelmen kívül hagyásából eredő közvetett vagy közvetlen károkért.
7.5. ÜGYFÉLFIÓK REGISZTRÁCIÓ
- Az Ügyfélnek a vásárlási folyamat során nem jön létre egyedi ügyfélfiók, regisztrációra nincs lehetőség.
- Az Ügyfél felelőssége, hogy az általa megadott e-mail címet és annak hozzáférését biztonságban tartsa, mivel a digitális termékek erre a címre kerülnek kiküldésre. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az elveszett vagy törölt e-mail-ekből adódó adatvesztésért.
- Amennyiben az Ügyfél nem találja a megvásárolt terméket tartalmazó e-mailt, a Szolgáltatóval felveheti a kapcsolatot az újraküldés érdekében, de a kapcsolatfelvételt megelőzően köteles ellenőrizni a promóciók és spam mappát is.
7.5. A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE
A szerződés megszűnik
- Bármely fél halálával/megszűnésével
- A tartalom megvásárlásával
- Felek közös megegyezésével
- Azonnali hatállyal történő felmondás esetén, amennyiben bármely fél súlyosan megszegi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat
8. SZELLEMI TULAJDONJOG
8.1. A Szolgáltató által létrehozott és rendelkezésre bocsátott minden tartalom – beleértve, de nem kizárólagosan a weboldalon található szöveges, képi és audiovizuális anyagokat (pl. cikkek, bejegyzések, posztok, videók, e-book stb.), valamint bármely edukációs anyagot, ingyenes és fizetős dokumentumot, anyagot – szerzői jogi védelem alatt áll. A szerzői jog jogosultja kizárólagosan a Szolgáltató.
8.2. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított bármely tartalmat kizárólag saját személyes célra jogosult felhasználni, azokat harmadik személyek számára sem ingyenesen, sem ellenérték fejében nem továbbíthatja, nem sokszorosíthatja, nem terjesztheti, nem dolgozhatja fel, és nem használhatja fel saját üzleti vagy oktatási céljaira. Az anyagok bármilyen formában történő módosítása, átdolgozása, közzététele vagy nyilvános hozzáférhetővé tétele kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásbeli hozzájárulásával történhet.
8.3. A jelen szerződésben foglalt felhasználási korlátozások megszegése esetén a Szolgáltató jogosult jogi úton érvényt szerezni jogainak, ideértve a szerzői jogi jogsértés megállapítását, a jogsértő tartalom eltávolítását, valamint kártérítési és kötbérigény érvényesítését.
8.4. A jogosulatlan felhasználás esetén a Szolgáltatót kötbér illeti meg, amelynek mértéke:
1. Képi tartalom esetén: bruttó 50.000 Ft/kép/nap,
2. Szöveges tartalom esetén: bruttó 10.000 Ft/szó/nap.
Az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy a kötbér mértéke nem túlzó, és a jelen ÁSZF elfogadásával elismeri annak jogszerűségét.
8.5. A Szolgáltató szerzői jogainak védelme érdekében jogosult közjegyzői ténytanúsítást készíttetni a jogsértés bizonyítására, amelynek költségét a jogsértő fél köteles viselni.
9. INGYENES TARTALMAKRA VONATKOZÓ FELELŐSSÉG
9.1. A Szolgáltató által a közösségi média felületein, weboldalán vagy egyéb online platformjain közzétett ingyenes edukációs tartalmak, javaslatok, tippek, valamint egyéb ingyenesen elérhető anyagok kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek hivatalos szakvéleménynek, egészségügyi tanácsadásnak. A Szolgáltató kizárja felelősségét az ingyenes tartalmak felhasználásából eredő bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért, beleértve az egészségügyi, anyagi vagy egyéb károkat.
10. ADATKEZELÉS ÉS TITOKTARTÁS
10.1. A Szolgáltató az Ügyfelek vagy Érdeklődők által megadott személyes adatokat az adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően, szigorú és biztonságos keretek között kezeli, titoktartási protokoll betartása mellett. Az Adatkezelési Tájékoztató itt érhető el: www.nagyrenieletmod.hu/adatkezeles
10.2.A Szolgáltató a szolgáltatások nyújtása során tudomására jutott minden olyan adat tekintetében titoktartást vállal, amelyek a birtokába kerülnek, tekintet nélkül arra, hogy vonatkozik-e a megismert adatra a Szolgáltató adatvédelmi szabályozása. A Szolgáltató kizárólag az Adatkezelési Tájékoztatóban rögzített adatokat, az abban szabályozott időtartamig és módon, minden biztonsági előírást és javaslatot betartva kezeli és tárolja.
11. PANASZKEZELÉS
11.1. Az Ügyfél jogosult panaszt tenni a Szolgáltatónál, amelyet az info@nagyrenieletmod.hu email címre küldhet. A panasz kivizsgálására 30 napos határidőt vállal a Szolgáltató. A panaszra a Szolgáltató arra az e-mail címre küldi a panasszal kapcsolatos válaszát, amelyről a panasz érkezett.
11.2. Vita esetén a felek kötelesek törekedni annak békés rendezésére. Az Ügyfél köteles panaszával első sorban a Szolgáltatót megkeresni.
11.3. Jelen Általános Szerződési Feltételekből eredő vagy azzal összefüggésben felmerülő fogyasztói jogviták rendezése érdekében a Fogyasztó panasza esetén jogosult békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Budapesti Békéltető Testület
Budapest; Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Pécs; Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu, kerelem@baranyabekeltetes.hu
(Illetékesség: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye)
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Miskolc, Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek); 501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
(Illetékesség: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye)
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Szeged; Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
(Illetékesség: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye)
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Székesfehérvár; Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu
(Illetékesség: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye)
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Győr; Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
(Illetékesség: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye)
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Debrecen; Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
(Illetékesség: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye)
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Budapest; Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu, www.panaszrendezes.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
(Illetékesség: Pest vármegye)
A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti vármegyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
11.4. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz is: A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
11.6. Amennyiben a békéltető testületi eljárás nem vezet eredményre, úgy az Ügyfél és a vállalkozás a jogvita végső rendezése érdekében bírósági eljárást kezdeményezhet.
12. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
12.1. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 2013.évi V. törvény, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et bármikor módosítsa, amelyről az ügyfeleket megfelelő időben, emailben értesíti.
12.2. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
12.3. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
12.4. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
12.5. Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató weboldala Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog.
12.6. Szolgáltató a weboldalon található szolgáltatásokhoz való hozzáférés és az általa elfogadott fizetési módok vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.
12.7. Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.
12.8. A jelen ÁSZF 2025. július 1. napján lép hatályba és visszavonásig, vagy az újabb ÁSZF közzétételéig hatályos. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a ÁSZF-et (a módosításra okot adó körülmények: jogszabály-változás, üzleti érdek, céggel kapcsolatos változások). A módosításokat a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a regisztrált/vagy korábban már vásárló Ügyfeleket a változásról e-mailben értesíti – mely alapján a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani. A módosítások nem értintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításnak nincs visszaható hatálya.